buitenlandstage België - Reisverslag uit Buggenhout, België van Sven Dijk - WaarBenJij.nu buitenlandstage België - Reisverslag uit Buggenhout, België van Sven Dijk - WaarBenJij.nu

buitenlandstage België

Door: sven van dijk

Blijf op de hoogte en volg Sven

07 Juni 2015 | België, Buggenhout

de eerste vier weken zitten er al weer op. we hebben al veel geleerd. toen we er aan kwamen werden we meteen hartelijk ontvangen. de mensen bij het bedrijf zijn zeer aardig. er werd de eerste dag gelijk van alles verteld hoe het op het bedrijf is. we waren na 3 dagen alweer klaar want toen was het pinksterweekend. toen zijn we in Antwerpen geweest en in Dendermonde. dit zijn erg leuke steden en hebben ons er prima vermaakt op de terrasjes. we slapen op een camping. hier hebben we erg aardige buren en als we klaar zijn met werken heb je meteen een vakantie gevoel. de eerste 3 dagen liep ik met Josef mee. hij is van de stekkies maken. hij scheurt de moederplanten zodat we die opnieuw in de planten kunnen steken en opnieuw kunnen gaan groeien. Dennis mocht de stekkies in de grond steken. na een week wisselde dit en ik heb dit verder eigenlijk altijd gedaan. op de laatste week tot nu toe na. toen moesten we de potten van de moederplanten afhalen en ze opnieuw planten zodat er nieuwe moederplanten zouden ontstaan. kortom tot nu toe. erg leuke stage, goede begeleiding, leuke steden in de buurt en we vermaken ons prima. het is prima vol te houden en super lekker weer.
Sven van Dijk

• 08 Juni 2015 - 10:04

Frans:

Hoi Sven, Ik vind het wel jammer dat je pas na 4 weken iets schrijft en dan zo kort. Als je het wekelijks bijhoudt kan je toch wat meer vertellen dan de oppervlakkigheden die er nu staan. Ook een paar foto's uploaden moet wel lukken denk ik.

Het is wel mooi te lezen dat jullie het naar je zin hebben, op je werk en daar buiten. Nog veel plezier. En ik hoor graag snel weer iets van jullie.